Followers

Tuesday, May 18, 2010

2nd day kat ukm


hurmm.. tadi hubby call.. dah cakap2 ngan die.. hubby pas kat irfan.. seronok giler die sembang.. siap gtau beli McD lagi.. bile aku cakap nak sket.. die kate.. "ibu, nanti ibu datang ye"..maksudnye die suh aku balik la tu.. makan sama2.. asek panggil ibu..ibu... adus tersentap hati aku ni.. tetibe rasa sedey giler.. dah bertakung dah airmata ni time tu.. padehal baru hari ke 2.. adusss.. bapak die suh putuskan line.. die lg rancak ajak berbual.. hurm.. rindu tol dengar celoteh die.. miss u baby...


sehari suntuk aku kat lab tu dok baca thesis (sesekali datang ngantuk giler tahap gaban..hehe) ngan sedikit briefing pasal FE.. rupanye byk lg mende aku kene baca dan paham dan pk.... dan bermacam dan lagi... hurmm.. suppose aku kene balik kol 9.. seram lak dok sorang2 kat situ.. tu pon kol 7 dah balik.. haha.. esok2 la.. baru first day stay sane.. nanti2 baru balik malam2.. lgpon aku x reti lg nak print kat sane.. takat baca je.. n kene siapkan buat proposal baru before 7 Jun ni... huh.. ape nak buat baru dpt bape percent je.. camno nak tulih... chaiyok.. chaiyok.. moga Allah permudahkan urusan ku.. ameen...


Till then..

1 comments:

effadyaza said...

tumpang sedeyy bila baca post nie...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails