Followers

Monday, May 17, 2010

1st day kat ukm


Hari ni selamat dok tempat baru.. kolej Zaaba.. penat giler angkut barang2 nek atas sorang2.. banyak gak barang aku ni.. huhu.. dpt bilik tingkat 3 (tp first floor consider as ground flr..bayangkan.. aiceh..) .. mase mula2 angkut.. roommate x de lagi..

Suddenly dpt msg dr Pn F suh jumpe Prof K sekarang (12.45pm)..hurm.. dengan segera pegi sane.. muke penat giler.. berpeluh2.. tetibe dak undergrad tu dtg (janji ari selasa).. so wat discussion sekali dorang since aku akan menyambung dorangnye projek..

Berbalik pada kolej.. ni le gambar bilik aku.. amek mase baru sampai.. hehe.





sesudah pasang cadar aku (baru beli cadar ptd tu..)

Petang tu jumpa roommate.. bercerita2.. then terkuar la kisah yg kuar kat biter tv3 aku nengok dulu (dulu x amek port..tup2...).. budak pompuan yg mati jatuh dr tingkat atas.. kene lak ni la blok yg aku dok skang.. bezanye budak tu dok tingkat atas sekali aku ni kurang satu floor je dr die.. ikut biter kt tv, kate dak tu jatuh bunuh diri.. spekulasi la.. roommate aku citer len.. aduss.. tp yg pasti bukan hantu k.. dak tu jenis yg rajin solat malam.. semoga beliau ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..

Till then...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails