Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Monday, May 3, 2010

irfan talk in phone

Salam..

Bile tengok anak sendirik dah pandai berborak.. rasa hepi sangat.. ngan pelat2 die sket.. ngan cara cakap die.. hari2 nak sembang ngan die.. tp kalo die dah start bercakap atau main, dah x leh benti.. best layan budak2 nih.. dulu anak kakak la dok jadi teman main.. skang ni anak sendirik la.. tapi still rapat ngan anak akak or abang.

This video, irfan ngah cakap ngan ayah die.. so surprise bile selalu kite ade la ajar die dok cakap ngan ayah die.. tp tis time x yah.. pandai lak die sembang ngan ayah die..

A few hrs before video ni di amek, ade g klinik.. so die dok sembang ngan ayah die pasal g klinik, check telinga.. n dok citer ngan ayah die pasal chuggington (baru dpt pamplet dr mph bookstore pasal buku kanak2).. terkejut gak, eh tau la plak budak ni tu citer chuggington.. penangan channel 613 (astro)


video


till then...

1 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

comel lah anak akak..pinjam leh ?haha ;D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails