Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu


Selamat hari ibu buat semua ibu2 yang kat luar sane..termasuk ler diriku.. hehe.. Sedey rasa bile mak dah x de.. x leh nak sambut..(aiceh.. baru sekarang ade semangat nak sambut). Mase sekolah dulu-dulu x de pon nak sambut hari ibu ni.. tambah lak aku ni memang x bape nak hengat mende-mende cenggini, bek dulu atau sekarang.. cume besday tu ingat r.. len la cam hari merdeka, hari yang besar tu2, kalo x kerana iklan kat tv memang aku pon x hengat..

Tapi tak pe la.. mak mentua ade.. bley la sambut.. sat g beli hadiah.. hubby pon nak balik sane kejap lg... hurmm.. nak beli ape ek.. aku ni x reti sangat bab2 beli hadiah nih.. kusut pale mikiornyer..




till then...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails