Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Tuesday, May 4, 2010

Temuduga Guru Sandaran Terlatih Siswazah (GSTS)


Pagi ni teman member masa sekolah menengah dulu.. malam semalam die smp dr ipoh n kawan die dr perlis, tumpang tido kt umah.. last jumpa tahun 1996.. kire cam jejak kasih lak.. pas more than 10 yrs jumpe balik.. tu pon sebab facebook.

Hasni aka cik nonie gebu.. ada temuduga GSTS kat sekolah vokay sek 17 shah alam.. since dekat ngan umah kite.. so kite offer la dok umah kite, pagi ni kite tolong antar ke sekolah tu.. pagi tu dorang ade exam dulu about half an hr.. pas tu sesi temuduga start about 10am.. Hasliyati (sori kalo salah eja) 1st kene.. then Cik Nonie Gebu around 12pm..

temuduga guru sandaran
ngah jawap exam...

Kite dok melepak sengsorang kat luar tu.. sempat gak la sembang ngn org len.. kene jadi friendly la.. kalo tak bowink giler..

temuduga guru sandaran
a few ppl sedang tunggu..


Macam2 soklan la kuar.. coz temuduga tu start semalam.. yg dah kene n ade kawan yg udah tu.. dorang share2 la soklan ape kene tanye.. kite tak tau sgt la.. dgr je la.. sesekali mencelah gak.. selalunye subjek ape dorang mengajar nanti kat sekolah.. camne nak tarik perhatian murid tuk suke subjek tu.. and so on.. pasal sekolah: ko, PIBG etc..


taman orkid.. dlm kawasan sekolah ni.

Pas cik nonie gebu kuar, kitorang terus kuar g minum n makan kat tempat makan berdepan ngan stesen bas sek 17 tu.. pas tu terus tgk tiket dorang nak balik perlis n ipoh.. kebetulan bas roadway ngah tunggu last penumpang, nak jalan kol 1ptg.. terus dorang nek bas tu.. x sempat nak beramahmesra ngan memberku.. huhu.. hope dorang berjaya dlm temuduga ni..



Till then...




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails