Followers

Saturday, June 5, 2010

lagi contoh bunga telur..



So semalam aku paste gambo bunga telo dari sabun.. kali ni aku paste bunga telo dari manik lak.. camne bley tetibe terkuar mende nih? humm.. opismate aku sibuk nak wat bunga telo tuk adik die kawen.. kebetulan lak kakak wat bunga telo tuk my hubby's bro.. so aku citer la kat die yang kakak pandai wat bunga telo dari sabun.. so die pon xcited nak tempah.. n dah siap dah pon tapi lupe lak nak amek gambo.. bunga telo warna merah hati, the rest warna silver.. and oso tetibe aku bagi r cadangan kat die wat bunga telo dari manik.. yang tu aku pandai, so aku leh tunjukkan camne nak buat.. bley jimat budget tuk upah orang len buatkan, kan..

rabu lepas aku pon tunjukkan r satu contoh kat die cane nak buat bunga telo tuh..
taaataraaaaataaaraaaaa...

siap berkilau u...




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails