Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Friday, April 30, 2010

Today is my 5th anniversary




wooaahhh... cam tak percayer je.. dah 5 thn gak kami hidup bersama.. dalam masa 5 thn ni, banyak giler dugaan.. pahit dan manis.. hidup berumahtangga ni cam air laut.. ade pasang dan surutnye.. sesekali ombak besar datang.. kekadang ombak kecik2 je melanda.. kekadang tenang, setenang air di kolam..

Walau baik dan buruk macammane sekalipon pasangan kite.. itu lah yang dah ditentukan Allah.. cuba la jaga sebaik mungkin.. kalo dah tak boleh gak nak pegi.. nak wat camane, itulah yang tertulis sejak azali lg.. (ingatan untuk hubby dan diri sendiri..)

Tapi rasanye yang paling penting dalam hidup berumahtangga ni.. perlu banyak2 bersabar.. berdoa banyak2.. minta Allah beri petunjuk.. kalau betul ini jodoh kite hingga akhirat.. insya Allah, Allah akan beri petunjuk..

Tapi aku bukanlah orang yang selayaknye untuk beri nasihat rumahtangga kat korang2 kat luar sane.. tepuk dada tanya iman..

For my hubby, thanks for ur wishes.. walau hanya wish guna ecard.. huhu.. but still i really appreciate dat.. at least u remember our anniversary.. i tot dat u dun.. coz senyap je mase kat umah semalam.. wawawaaa.. x tau la pulak kalo balik keje ni ade surprise ke..huhu..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails