Followers

Thursday, April 1, 2010

Bulan April

Diam tak diam dah masuk bulan 4.. rasa macam baru je masuk tahun 2010. Pejam celik pejam celik.. dah bulan 4.. tapi master aku masih takat tu aje.. sangat risau.. tapi aku cam rasa tak mampu nak abeskan master ni tapi bila pk2 balik.. bukan senang jugak kalau berhenti pon.. banyak nak kene bayo balik.. kat kpt n um as well.. hurmm...

Kenapa la masa ni sgt cepat berlalu.. dan kenapa la aku ni tak pandai.. rasa cam tahap kebodohan aku dah tahap gaban.. dengan kemalasan yang ada dalam diri.. Ya Allah.. Kau bukakanlah minda ku ini.. tunjukkanlah kepada hambamu ini jalan bagaimana untuk menghabiskan master ku ini.. hilangkan la sikap malas yang ada dalam diri Ya Allah.. (sikap malas tu kene ubah sendirik..hahaa..)

Rasa sangat seronok bila tgk owang len dah abes.. mampu ke aku nak sambung sampai PHD kalo cenggini gayanye.. master pon merangkak-rangkak.. aduss...

Saat ini, aku rasa cam nak sangat pregnant..haha.. nak rasa ada baby.. kalo gurl lagi best... wawawaa... tp dengan master yang dah bertangguh.. rasanye cam kene pendam je.. ngan a few masalah lain (only God knows)... tapi kalo pk sakit yg kene tanggung tu rase cam tak sanggup.. tapi best r tgk owang len dukung baby kecik2 nih.. hihi...


Photobucket

Macam2 perkara berlegar dalam kepala otak ni.. hurmmm... ade a few things yang aku x leh nak share ngan sume orang even dengan orang terdekat.. dan aku rase x patut pon..

Bile pk pasal master.. kepala aku sakit.. ni dah sakit balik dah... aduss... nape ntah.. sorang2 kat bilik research ni.. takut pon ade.. hehe.. sume owang dah balik.. nak wat sket keje.. nak cari pasal L-systems.. n some info pasal crack n fractal...

K la sambung keje balik.. saje je tulis.. lama tak tulis coretan hati..
kepala berdenyut2 nih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails