Followers

Tuesday, January 18, 2011

pelik.. n menu tuk orang malas masak

Aku pelik tol la.. sejak mengandung ni.. kekadang tu tak de la rasa lapar mana pon.. tapi bile dah makan lagi bertambah lapar.. pelik tak?.. korang penah ase x? lepas makan lagi lapar.. adoii.. dah r tekak dok ase loya jek... mm..

satu agi.. perasaan malas ni.. membuak-buak asenye... kekadang perut lapar, kt umah x de mende.. sebabkan malas kuar.. aku pon bwk tido.. hahaa.. sian baby..

ni sebabkan kt umah x de mende.. yg ade bihun jek.. jadi aku pon masak bihun sup je.. nak tunggu hubby balik, lambat agi.. walaupon tekak aku loya ngan sup.. sup masak sendirik kurang sket loya compared ngan sup kt luar tu.. padahal b4 ngandung, tu la peberet aku...


simple menu.. tuk org yg malas masak..

tumbuk seulas bwg putih..
tumbuk kasar ikan bilis., sikit jer...
sawi.. telor sebijik.. garam..

tomis bwg, pas tu tomis ikan bilis.. dah garing sket.. korang boh ayor..
dah agak ayor tu dah masak.. pecah telor.. jgn kaco.. bio die seketul gedebuk..
pas tu dah masak telor tu.. boh sawi.. boh garam.. tadaa..... siapp...
p/s: xboh telor pon x pe.. cedap gak.. heee..

opss.. lupe lak.. bihunnye.. celor dulu pon ok gak.. atau sblm boh sawi..
masukkan bihun.. dah lembut bihun baru masuk sawi..

1 comments:

AngahSayang2314 said...

angah rasa kalau simple2 lah yg sedap di mum

apa pun angha 4llow yer

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails