Followers

Tuesday, January 18, 2011

bersalin di HTAR ep2..

hee.. sambungan entry lepas.. ni bukan citer pasal bersalin.. dah bersalin pon...

masuk je wad bersalin.. yg dok sebelah nyebelah katil aku.. say hi... n ckp.. lamenye kat LB.. dorang igt aku dah balik.. atau dah masuk ke wad lain.. kot2 le ade problem kan.. upenye x kuar2 dr LB.. susah yek bersalin.. lama kat dalam.. "aah.. ye la.. nak wat cane.." ..

Tghari tu abg n kakak aku dtg melawat.. tetibe nak terkencing pulak.. kakak aku papah g tolet.. tp smp je kt tolet x sempat.. terkencing lam kain... x rase pon die kuar.. tau2 dah basah.. kakak aku kate.. mmg.. effect die... sebab baru bersalin.. sian die tulun cucikan... terharu sungguh...

Tp Alhamdulillah... dlm wad tu.. anak aku le paling baik.. heee... susah nak dengar die bersore.. dorang kate.. "tu la.. susah nak beranak.. die bg maknye senang jaga"..

Sebab aku vakum.. so aku kene tahan kat wad selama 3 hr.. demam gak la aku pas bersalin tu.. tp dah makan ubat.. ok dah.. sehari je panas.. Tghari tu kakak aku dtg bwk makanan dr rumah.. aku x de selera.. x rase lapar pon.. tp kakak aku suh gak makan.. tuk tenaga.. mekasih Long.. sebab jaga adikmu ini.. hee.. terharu sungguhhh.... luv u very much... seminggu yg pertama dok pantang kt umah die.. die jaga.. mekasih again...

sebelum discharge.. kene seluk bawah, nak check kot2 terjait smp tutup ke.. punye le seram.. almaklum, baru berjait, seriau la.. aku biase la.. ngomel lg.. cam2 soklan aku tanye kt Dr tuh... Dr tu ckp.. awk kalo x mo check, dok je la kt dlm spital ni.. kang kalo tertutup ke cane.. salah jait ke, baru tau.. jgn riso, x sakit.. aku pon berserah je.. tp mmg pon x sakit.. heee.. baby dah kencing berak.. check darah kami berdua pon x de diabetes.. aku pon dh kencing, so leh la kuar...

Bab be**k mase kt umah.. uuishh.. riso giler.. kakak suh aku minum ubat lembutkan t**i.. so x de la riso sgt.. ok la... seb bek kakak aku ade.. bg segala tip..kalo x tak tau cane... korang leh la amek ilmu sket2 kan.. yg mane x tau lg.. heee.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails