Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Friday, January 28, 2011

Irfan sekarang

mm... seronok tengok perkembangan anak.. dah pandai itu, dah pandai ini..
x sabo nak tgk die pandai membaca.. boleh belikan die buku banyak2..heee


tapi baru2 ni..
mase die ngah moody.. die men tolak2 ngan kite..
kene tang die.. siap nangeh2..boleh die gtau "ibu ni nape, nak bagi irfan mati ke?"..
uishh.. mane lak die dapat ayat tuh.. kene sikit.. auta je lebey..
nak tergelak pon ade.. tp riso pon ade.. boleh lak kuar ayat cenggitu dari mulut die.. ibu,"kalo ibu nak irfan mati, kecik2 lagi ibu dah picit idung irfan"..
ayat common... hahaha... aku dulu mak aku pon gtau gitu.. heee..

pas tu ada sekali tu.. masa nak tido..
"kat umah atok nenek, tak kene marah pon.. atok x marah, nenek x cubit"..
bapaknye,"dah irfan nakal kat sini, ayah marah la.., kat umah atok nenek, irfan baik je".. dusss kene sebijik.. tu la ayahnye.. garang bebeno...

tapi sejak die dok umah atok nenek die.. manjanye memang menjadi2.. atau pon peel sebab nak dapat adik baru.. ntah le.. kadang tu marah sikit je.. nangehnye.. mak aii, x hengat... tp orang kate.. kalo nak dpt adik baru mmg gitu.. manjanye berlebeh2.. tambah2 sok bile baby dah kuar.. lg la... tp x pe.. nantikan aje la..

moral of the story.. anything kite buat, sebut.. harussss berhati2.. specially depan anak2... dorang ni cepat tangkap.. pas tu simpan dlm otak.. pas tu.. kene masa n waktunye.. terkuar la... n tak pe.. bermanja je la.. kitepon x tau bile masa kite akan 'pergi'... mane tau itu hari yg terakhir die bermanja ngan kite...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails