Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Friday, January 22, 2010

sekadar menulis..

Salam..

Jumpe lagi.. baru je tulis ari tu..


Ari ni rase nak menulis sesuatu yang terbuku kat hati ni hah..
Macam-macam dalam kepala otak aku ni.. tapi yang paling utama adalah akunye master..
Sangat risau.. bukan kekadang tetapi selalu terpikir betapa bodohnya aku ni.. simple programming pon tak reti.. dah mintak owang len pon cenggitu gak..walaupon tak sepatutnye mintak pertolongan orang len..hehe..

Boleh ke abes akunye master? Kalo tak boleh abes, betapa banyak nak dibayar kepada kerajaan Malaysia dan universiti sekali..aduss.. sakit kepala bile pk.. nak nyesal pon dah tak guna.. ini jalan yang aku pilih...
Terasa betapa susahnya master ni.. aku ingat leh la.. rupanye hanya Tuhan je yang tau.. walaupon kekadang bercakap dengan diri sendiri, owang len leh buat nape aku tak leh.. tapi kata-kata ni tak dapat padamkan rasa risau aku yang teramat ni..

Pulak tu masa terasa berjalan dengan begitu pantas... ramai yang mengharap agar aku dapat abeskan master ni tapi.. tu la.. aku takut dengan harapan orang.. tambah2 kakak yang aku sayangi.. sangat berharap adik die yang sorang ni dapat harumkan nama keluarga.. almaklum la aku je sorang yg sambung belajar tinggi... Dan aku juga berharap aku dapat membantu adikberadik aku untuk hidup senang di kemudian hari..

Airmata ni dah tak kenal mase.. dengan berbagai masalah lain (hanya beberapa orang yg tahu dan memahami..) di kala menulis ni pon air mata dah bergenang.. Terasa begitu berat ujian yang Allah berikan.. tapi aku kuatkan hati.. seb bek aku ni masih kuat pegangan agama.. kalo tak, mungkin aku ni cam yg kuar kat suratkhabar..tertekan ambil jalan yang tak sepatutnya..simpang malaikat 44..


Terlalu banyak nak ditulis..tapi cukup la setakat ini.. Kesedihan aku dah tak tertahan.. peace...

4 comments:

moon said...

akak, jgn sedih2 k. bykkan berdoa. moga akak berjaya siapkan master. kte tau mcmane akak rase. all d best to u. amin. :)

nurarinab said...

alah kak..sabarlah yer..dugaan tu tnda tuhan sygkan akak..insyallah siap.jgn risau.

siti fatimah said...

kak, jgn sedey2. kn kitorg salu ade kt sisi akak gak. hehehe. mst boley nye abes master tu.

ati said...

time kasih sume... hope so..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails