Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Tuesday, January 19, 2010

pagi yang nyanyuk

Salam to all..

Pagi ni nape ntah.. nyanyuk sket.. tetibe terjaga dari tidur, aku pon terus bangun tengok jam kat astro decoder (rupenye channel 613), punye la aku ingat dah kol 6.13 pagi.. pas tu tgk jam kat handphone.. eh salah ni..terus la betulkan.. konon2 jam kat hp tu salah.. sengal giler..

Dengan semangat terus g mandi.. solat.. pas tu p kat ruang tamu nak amek sesuatu (aku lupa lak ape mende).. aku pon nengok jam kat dinding.. baru kol 5 pagi.. hahahhahaa... memang sengal aku ni.. semangat nak jaga exam agaknye...waawaawaa....

Terus tak jadi nak bersiap... pakai je tshirt dulu... sementara nak nunggu masuk waktu.. aku lepak la dengar zikir kat astro oasis tu.. best jugak suara akhil hayy ni.. hmm..

Dah tau aku yg salah.. kene la betulkan balik jam kat hp..

Disebabkan kesengalan aku, dah alang2 bangun awal.. pegi la UM awal.. kol 7.15 pagi dah sampai bilik.. Jap lagi nak g jaga exam.....

c u till next post..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails