Followers

Saturday, March 26, 2011

pregnancy update

isnin ni ade check-up pada umo kandungan 21w 4/7....

tiap kali check-up, mesti seram je ase..
1st- takut berat naik banyak..
2nd - kene cucuk.. amek darah.. huhuuu.. *walaupon bersalin lebih menyakitkan...

skang perut dah agak besar jugak.. walau pon kecik berbanding ngan orang len yg seangkatan..
so dah susah nak menerap.. tapi masih menerap.. senget2 badan menerap..
x bestnye dah x leh meniarap... adoiii...
specially mase wat keje... x syokkkk...

baby selalu bergerak2... kalo malam lg aktif..
skang masih muntah2 gak.. tp x seteruk mula2 dulu..
ade gak certain2 thing aku masih tak leh bau...

tapi kali ni aku asek nak minum air ais aje..
kalo x de ais, ase cam x best minum.. dahaga x susut pon..
kalo air kosong je, lg la... cam ase air kosong tu x bg tenaga langsung..
dan x mengurangkan dahaga..

mmg sungguh lain preggy kali neh..
tp bak org kate.. setiap kali mengandung.. mmg lain2..

tak sabar nak tunggu >22w..
sebab nak scan 3d/4d.. hehe.. dulu x tau (jahil sungguh..x penah nak amek pot pon dulu)..
skang dah tau.. so nak wat.. nak tgk baby buat ape je dlm pewut neh.. heee..
xcited la... x sabaaaaa.....

tp kekadang bile pk pasal bersalin.. aduss.. takutt.. sakit yg tak tertahan.. yg x leh buat ape..
nak tak nak.. kene gak lalui.. sakit yg lama, dan x leh nak dicepatkan.. kene redha je...

serammm..... tp seteruk aku dulu... asenye ramai lg teruk dr aku... so bersyukur ape yg aku lalui...

peaceee...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails