Followers

Monday, January 7, 2013

Gaya Hijab - Fashion Battle by Malady Couture

assalamualaikum...

heee...senyum dulu.. cam malu nak kongsi...tp nak share gak..wawawaa...

i masuk 'Hijab Battle'.. organized by MALADY COUTURE.. gambar di facebook sini
ni montaj yg dorang baru launch..hee..




yang ni lak gambar yang saya hantar...
comey x..wakakaa...perasan sungguh....hee
nanti jemput2 la like gambar saya ye kt facebook..
didahului dengan ucapan terima kasih banyak2 sbb support saya..

link gambar facebook



3 comments:

Saya Disini said...

wah...artisnye ibu ifran...anak dara pon xcomei cam ni

Saya Disini said...

nnti ingtkan tini like kat fb..skrg xleh nk like..kt opis xleh bukk fb..tgu kt umh t

latifah-harun said...

Okies...hahaaaa...ala kalo makeup pehtu edit2...yg x lawa jd lawooo...tul x..:)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails