Followers

Friday, October 15, 2010

Sos PREGO tak halal???


Aku baru tau mende ni... sedangkan dah bertahun2 rupenye isu ni... sebab baru dpt lately pasal mende ni kat facebook... urmm... dah berbotol2 aku dok makan selama ni.. rupenye x halal.. dan yg halal dari campbell jek yang JAKIM approved... loya tekak aku ni.... adussss...


Tapi yang buat aku x pueh hati sgt ialah.. kalo mende ni x halal... yang sume pasaraya.. GIANT, TESCO, segala yang ada kat Malaysia ni.. dok letak mende ni kat tempat halal apa kes?????
Pesal JAKIM tak pantau mende ni... dorang nye keje setakat check dan kuarkan sijil halal je ke.??

Petang ni gak aku nak g TESCO nak siasat mende ni.. betul ke ade PORK MINCED MEAT??.. sengal betul... pas ni memang tobat takkan makan spageti... specially yg kat luar... makan je mee mesia... tu pon ade gak kes kate tak halal gak, buat mee men sukasuki jek... ntah ape mende yg halal pon aku x tau...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails