Blog Ati Harun's Touch

facebook page

facebook page
Makeup Servis

Followers

Wednesday, June 2, 2010

abg ipar ku kawen.. n citer waitress kuang ajo


Sabtu lepas 29.5.2010 abang ipar aku kawen.. majlis sebelah pompuan kat kampung arwah mak aku, Batak Rabit, Teluk Intan.. kebetulan ade gak la kene ngan kakak ipar baru aku tuh (tapi jauh la dah bape pupu la kirenye ngn die, aku tau pon mase dorang bertunang)... so congrats to both of u.. incik faris and hidayah


ni nak citer.. kalo dah niaga tu bio le berbudi bahasa sket.. dah la kitorang ni penat.. seb bek bley kontrol lg sabar.. kitorang singgah kat sg besar balik dr teluk intan ritu... saje nak minum2..
so singgah le kedai ni.."gerai makan tradisional mak siti"..



dah order.. ni cakap pon leklok ni.. yg amek order dak laki.. ok gak la.. walau senyum tak bape nak pegi...

dah sampai order.. silap air.. x de pon order air teh o ais (die bg air ni, 2 gelas lak tuh).. mintak nescafe o ais.. panggil la dak yg keje situ.. tapi tak pueh atinye.. bile.. dak pompuan dlm gambar ni (yg ngah duduk pakai tudung hitam)... kebetulan die dekat ngan meja, ngah kemas meja len.. cakap kat die silap hantar.. takut orang len nye.. muke dah macam ga***ng.. orang panggil leklok.. muke tu leklok la sket. pas tu bley lak mase die hantar air yang betul, die hempas gelas tu kat meja, punye nak tunjuk protes.. kalo ikut panas hati ni.. dah lame kene 'sembur'.. kalo dah x larat nak layan orang, jangan keje kat situ la woii.. x kire le mak bapak ko punye kedai pon.. macam s**l...


till then...






2 comments:

Anonymous said...

pekabo!!!

ati said...

ni sape lak nih... nway.. sihat ajer..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails